streda 16. apríla 2014

Lavera pleťový peeling

Ahoj, kočky!

Recenzné príspevky na blogu sú ako krásna sínusoida - rad pozitívnych recenzií strieda rad negatívnych, a pekne sa nám to tu strieda. V ostatnom čase tu vládli skôr tie pozitívne. Bude to tak aj dnes? A viete prečo? Pretože som objavila jeden veľmi príjemný píling na tvár, ktorý sa stal aj mojím top pílingom. Lebo...

LAVERA, ČISTIACI PLEŤOVÝ PÍLING

Doteraz to bolo s pleťovými pílingami u mňa ťažké. Vlastne od nich ani tak veľa nechcem, len vyčistiť, vyhladiť, osviežiť pleť, zbaviť ju odumretých čiastočiek, rozjasniť. Myslím, že je to presne to portfólio činností, ktoré má každý píling v popise práce. Pri všetkých mnou vyskúšaných predchádzajúcich kúskoch bolo aj všetko okej, dokým som si z drogérie nepriniesla bio-píling. Buďme však nohami na zemi, myslím si, že to, či je píling bio alebo nebio je jedno. Aj tak ho používam len 2 - 3 krát týždenne a na krátku chvíľu. Ide najmä o obrusujúce čiastočky, ktoré majú zabezpečiť vyššie uvedené činnosti.
Prejdem teda k veci. Čistiaci píling Lavera s ginkom a jojobovými perličkami je skvelý. Pri obrusovaní pokožky mojej tváre je taký jemný a súcitný, že nemám pocit, žeby ma chcel zdrať z kože. Jeho zloženie ma nijako nedráždi, neštípe, nevysušuje. Po jeho použití mám pocit jemnejšej pleti, dokonca takej akoby mäkšej. Ohúrili ma jeho drobné čiastočky, ktoré sú už na prvý pohľad príjemné, pretože mi je jasné, že nejde o namleté plasty (ako bolo v prípade pílingu od Vichy a asi aj iných), ale o niečo prirodzenejšie, snáď aj skutočne prírodné. Mne sa páči aj takéto malé balenie (50 ml), hoci to môže niekoho odradiť pri cene cca. 4 - 5 eur. Ja mám menšie balenia rada, lebo dosť často cestujem, takže takto môžem svoje obľúbené kúsky pohodlne transportovať :) Jedinou chybičkou je asi len to, že si musím dávať väčší pozor pri jeho vytláčaní z tuby, lebo skoro vždy mi vytečie viac produktu, ako by som chcela. Skoro som zabudla na jeho vôňu. Hmm, tá je príjemná - svieža, ale nie veľmi výrazná.
Ani neviem, čo viac by som ešte k pílingu pripísala. Viac asi ani netreba, pre mňa je to skutočný obľúbenec.




Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Ja mám peeling od Biodermi a ten má naozaj veľke čiastočky, čo mi nie je veľmi príjemné :/ ale tento peeling vyzerá super!

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne som to mala s peelingom od Vichy, tam boli normálne také nejaké plastové čiastočky. Zdal sa mi dosť agresívny. Inak, práve som vyskúšala nejaký starší od Garnier (má ho moja sestra) a zdá sa mi celkom fajn...

      Odstrániť