pondelok 19. mája 2014

L.O.L

Ahoj, kočky!

Pondelok nie je pre väčšinu z nás práve najobľúbenejší deň týždňa, hoci ja ho mám odmalička rada, tak som sa rozhodla, že nám ho trocha spríjemním. Vybrala som si na to opäť článok s lakovacou témou. Ale taký jednoduchý, aby ste pri ňom nemuseli veľa čítať. Radšej si vychutnajte fotky.

ESSENCE, COLOUR&GO 138 L.O.L

Uvažujem, či mám vo svojej zbierke bláznivejší lak. Možno ani nie. Tento lak som si ani nekupovala s cieľom lakovať si ho na všetky nechty, skôr k nejakému nail artu. Tak som ho už aj použila v tomto nail arte a veľmi sa mi to páčilo. Potom dlhooo nič, a zrazu som naň mala neopísateľnú chuť. No vážne. Normálne ma v jeden deň prepadla myšlienka, že si ním musím nalakovať nechty. A keď som to spravila, vedela som, že som spravila dobre. L.O.L je úplne bláznivá neónová zelená a najviac vynikne na opálenej pleti (už trocha mám, nie?). Zaujímavé je, že vôbec nepôsobí vulgárne alebo akokoľvek prehnane. Na mňa pôsobí ako dokonalý zlepšovač nálady. Páči sa mi v kombinácii s jednoduchým oblečením, niečím trendy a elegantným, napr. kožené legíny a čierno-biela pásikavá polopriesvitná blúzka. Vyzeral však super aj s dievčenskou čierno-béžovou sukňou a jednoduchým čiernym svetríkom. Pri takýchto outfitoch super vynikol, ale ako celok to nevyzeralo prehnane. Perfektný kúsok! Teda čo sa týka farby. Lakovala som ho v 2 strednehrubých vrstvách a s lakovaním problém nebol. Ten mohol byť vo výdrži. Píšem "mohol byť", pretože som opäť použila Insta-Dri, takže držal super, lenže na dvoch nechtoch som si hneď na druhý deň všimla, že na miestach, kde som nadlak nedotiahla po celej zelenej ploche, sa odlúpil. Všade inde držal celé štyri dni perfektne. Potom som naň skúsila naniesť efektový lak s drobunkými svetlomodrými trblietkami od Maybelline, čo vyzeralo úchvatne (len na fotke to tak neukáže) a napokon som ho dala dole, aby som dala šancu ďalšiemu žiarivému láčiku.
Obsah: 8 ml
Cena: cca 1,69 €








Priznajte sa, máte odvahu na takéto farby?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára