nedeľa 30. augusta 2015

Recenzia: Hydrofilný odličovací olej Saloos

Ahoj, kočky!

Zvláštne, ako nás dokáže aj obyčajná kozmetika potrápiť. Čím viac toho vyskúšame, tým máme vyššie očakávania a ak sa nám nesplnia hneď, máme chuť sa na to vykašľať. Píšem to z vlastnej skúsenosti (nejednej). Našťastie si veci v živote i v kozmetike rada vyberám so zámerom mať ich rada, preto aj po počiatočných ťažkostiach dávam druhú šancu. Sústreďme sa len na kozmetiku, kde som sa tentokrát musela k druhej šanci poriadne odhodlávať. Výsledok? Ou, spravila som skvelé rozhodnutie. Našla som snáď svojho top parťáka v odličovaní. (O ten piedestál sa síce musí deliť s touto vodičkou, ale nikomu to nevadí, pekne si všetci rozumieme.)

SALOOS, HYDROFILNÝ ODLIČOVACÍ OLEJ LEVANDUĽA


S odličovaním olejom (najmä kokosovým) a dvojfázovým odličovačom s olejovou zložkou mám viaceré skúsenosti, výsledkom ktorých bol balansujúci vzťah k takejto forme odličovania. Raz spokojnosť, inokedy nie. Pomenovanie "hydrofilný odličovací olej" ma toľko fascinovalo, že som už nemohla odolávať a musela som ho vyskúšať. Prvé odličovanie dopadlo priemerne, k tým ďalším som sa musela nútiť. S výsledkom som bola čoraz nespokojnejšia, až som fľaštičku odložila z poličky v kúpeľni a dosť som sa premáhala nešmariť ju do koša.


Niekoľko dlhých mesiacov som sa o ňu nezaujímala. Zrazu mi napadlo niečo vyskúsať. Namiesto vlhkého tampóna s pár kvapkami oleja, ktorý moju pokožku viac dráždil ako odličoval, vyskúšať navlhčenú morskú hubu. S dávkou olejčeka, samozrejme. Zázrak! Odličovanie je predsa tá najpríjemnejšia časť celého skrášľovacieho rituálu! No vážne. Zrazu som sa na večerné odličovanie začala brutálne tešiť.


Pretože... Olejček vo vodou navlhčenej hubke vytvoril jemnú emulziu, ktorá nádherne rozpúšťa líčidlá a transportuje ich na povrch hubky. Žiadne rozmazané kruhy okolo očí. Poradí si aj s veľmi silným líčením. Ak po prvom odlíčení ešte nie som celkom spokojná, umyjem hubku vlažnou vodou (dva-trikrát stlačím v dlani pod prúdom vody), znova nanesiem pár kvapiek oleja a je to. Alebo len vlhkou hubkou prejdem po tvári, aby som si bola istá čistou pleťou. A verte, že som si istá. Pretože keď tvár utriem do bieleho uteráka, zostane čistý, ani náznak zle zmytého makeupu.


Konzistencia oleja je jemná a menej mastná (neviem, či sa to tak dá povedať, je to pocitové) ako u čistých olejov. Levanduľová vôňa nie je čuch vyrážajúca, aj keď si myslím, že ak niekto nemá rád výrazné vône, mal by sa poobzerať skôr po neutrálnom variante. Mimochodom, tých "príchutí" ponúka značka hneď niekoľko a všetky sú lákavé. Ja mám najbližšie v hľadáčiku medovku, granátové jablko alebo argan.


Jediná vec, ktorá ma na olejčeku trocha hnevá, že sa veľmi pomaly míňa. Už by som chcela vyskúšať nejaký iný, ale za dva mesiace intenzívneho používania som sa nedostala ani do polovice balenia, možno tak k jednej minutej tretine. Moje odporúčanie vyskúšať tento skvelý výrobok je vám iste jasné, ale hovorím, zabezpečte si k nemu kozmetickú hubku. Za spokojnosť ručím.


Obsah: 250 ml (v ponuke aj menšie balenie 50 ml alebo maxi 500 ml)
Cena: cca 12 €

Poznáte? Máte nejaké zaujímavé tipy na odličovacie príravky?

Pekný deň!

11 komentárov:

  1. Mňa viac ako samotný olej (ktorý som jedno obdobie pravidelne použivala a vypoužívala som asi 5 tých malých fľaštičiek rôznych druhov, takže skúsenosti s ním mám, ale aj tak som sa nakoniec vrátila k môjmu obľúbenému detskému oleju Hipp) zaujala práve tá hubka. Chcela by som sa ťa opýtať, či ju po každom použití nejako špeciálne umývaš alebo stačí len teplou vodou? A ako dlho ti asi vydrží? A posledná otázka, dá sa zadovážiť normálne v drogérii alebo si ju objednávaš cez net? Dúfam, že som ťa tými otázkami moc nezbombarodvala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hubka je úžasná! Po každom použití ju len prepláchnem teplou vodou a v dlani vyžmýkam. Raz za čas ju prepláchnem dezinfekčným mydlom. Neviem, či je to správne, ale pre vlastný dobrý pocit je to fajn. Teraz mám hubku rozpoužívanú dva mesiace, žiadne zmeny na nej nebadám. Chcela som si kúpiť už novú, ale na eshope (biobeauty.sk), odkiaľ ju mám, je vypredaná. A našla som tam informáciu, že "morské huby sú odolné voči vplyvu agresívnych látok a vydržia aj niekoľko rokov", tak snáď je to tak. Mimochodom, tá úspora odličovacích tampónov je tiež nezanedbateľná :)

      Odstrániť
  2. Mam jeho arganovu verziu a akosi neviem. S maskarou bojuje ale nie tak uspesne, ako by som si to predstavovala, zvysok zvlada v pohode, nenosim velmi hruby nanos. Mne sa prave zda, ze sa mina velmi rychlo, kedze mam to najmensie 50ml balenie, do vacsieho som nechcela pri prvom nakupe ist. Mozno vyskusam este inu verziu :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, to je škoda, že takto bojujete. Aj u mňa to tak spočiatku bolo, ale odkedy používam s olejom morskú hubu, som nadmieru spokojná. Veď som to všetko opísala v článku, ako mi vyhovuje a že sa chystám aj na iné verzie, ale radšej tie menšie :) Dúfam, že nájdeš ten správny "grif", ako z oleja vyťažiť maximum.

      Odstrániť
    2. Sice nie som "hubkovy" typ (tzn. ani na telo), ale som ochotna "zainvestovat" :-). Mohla by to byt aj prijemna kombinacia s balea cistiacim olejovym fluidom, ktory je za mna zatial objavom roka.

      Odstrániť
    3. Najdrahsia Aknelka....VEELKA PREVELKA vdaka za tip na hubku. Odlicovanie s nou je naozaj nieco uplne ine, prijemne, jednoducho nadhera. Aaaaach....Pouzivam aj na odlicenie peelingu pripadne masky a funguje rovnako skvelo. Myslim, ze si objednam este jednu, pre istotu :-).

      Odstrániť
    4. Ani nevieš, ako sa teším, že som ťa inšpirovala a že si s hubkou tak spokojná :) Prosím ťa, len mi poraď, kde si ju zohnala, lebo ja ju mám z biobeauty.sk a tam je už dlho nedostupná. A potrebujem si nakúpiť do zásoby...

      Odstrániť
    5. Spokojnost je vazne prevelka:-). Kupovala som v Manufaktura. Co sa tyka e-shopov, tak mas pravdu, na biobeauty ju stale nemaju ale na anatura.sk maju si podla mna vyberies :-).

      Odstrániť
    6. Aj v Manufakture majú? Dobre vedieť :) Ešte som aj spoznala ďalší eshop, z ktorého si tie hubky zrejme objednám. Rovno niekoľko do zásoby :)

      Odstrániť
  3. tiež som si od Saloos kúpila teraz nejaký odličovací olej, ešte ho žiaľ nepoužívam tak ani neviem ako sa volá a aký bude, takže som riadne zvedavá :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že ti spraví takú službu ako mne. Ale ako píšem, spočiatku som bola veľmi nespokojná, s obyčajným navlhčeným tampónikom mi to odličovanie vôbec nešlo. S hubkou je to ako "nebe a dudy" (či ako sa to v Čechách hovorí) :)

      Odstrániť